Viken härlig helg

vilken lycka det var att träffas igen:-) När jag svängde upp på gården i Vemhån så kom Daniel och mötte mig, det var lycka:-) Som vi längtat efter varandra! Daniel var nöjd med jaktveckan, de hade verkligen tur med vädret! Helgen tillbringade vi i varandras armar:-) Vi badade badtunna (mysigt!!) var ut på promenad i det vackra höstlandskapet (vad fint det är i fjälls den här tiden på året!!) åt god mat och bara tog det lugnt och skönt - njöt av att vara tillsammans igen:-) Se bilder från helgen nedan.

Idag efter jobbet var vi och storhandlade veckans matinköp så nu är det klart. Daniel är iväg på något nu, något hemligt. jag är sååå nyfiken, kan det ha något med att jag fyller år imorgon??? Mmmmm spännande är det iaf.

Just det, imorgon fyller jag 27 år. Jag och min älskling ska ut och äta god mat på restaurang:-) På fredag kommer mor, far, mormor, bror, Trude, Gry, Daniels mor och far på trerättersmiddag:-) På lördag kommer brudarna:-) Ska bli kul och fylla år igen:-)

Ha en bra måndagkväll!

Kram
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0