Varm dag idag

det har varit sommarvärme idag, härligt! Jag har varit ute hela dagen och haft idrott med barnen, skoj! På eftermiddagen jobbade jag på fritids och då var det kurragömma som gällde:-) Jag har fått tuffa dagar eftersom jag har idrott med alla årskurser + förskolan + fritids. Men det är bara under september sedan blir det nog lite lugnare. Igår somnade jag 21.15 och idag när jag kom hem var jag trött. Men jag ryckte upp mig, gjorde mat till Daniel och sedan har vi varit ute och cyklat. Vi var förbi T och M och kollade in deras nya kök, det blir snyggt! Sen cyklade vi hem till Bergeforsen för lite fika innan vi cyklade hem. Vi har precis kommit hem och det var fortfarande varmt och skönt ute. Får vi se hur länge denna värme håller i sig?! Kanske slut imorgon?!

Svininfluesan. Första dödsfallet i Uppsla. Jag blir orolig. Se till att tvätta händerna där ute och var rädd om er!!!

Vi har kommit igång med träningen nu och det känns skönt:-) Igår cyklade Daniel på motionscykeln och jag var ute på en tur.

På lördag blir det dop, Daniels kusinbarn ska döpas. På söndag ska vi, mor, far, Niclas, Karin och Aina på Hudikmarknaden. Det är tradition att gå en sväng på marknaden, ska nog köpa strumpor - i år igen:-)

Sköt om er!!

Kram
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0