Shorts, linne och sandaler..

Sommaren är här igen. Vilken dag. Jag har varit ute från 9.30 tills jag slutade vid 17.30. jag har haft på mig shorts, linne och sandaler. Vilken värme!!! När ska jag få krypa in i mina varma goa kofter?? Jag tycker om hösten jättemycket, när man får tända ljus och klä på sig en gosig tröja:-) Men det ser ut som om jag får vänte med det...... Fast visst det är härligt att vara ute med barnen när det är så här varmt och skönt. Idag lyckas de gräva av en elkabel som driver vattenpumparna på skolan så vi har varit utan vatten några timmar. Vi hade en "bajsbuss" som skjusade barnen till en annan skola för att göra sina behov.... Allt kan hända i skolans värld:-)

Fick ett sms av min älskling imorse, de hade sett två fina älgar men vad gjorde de?? Jo, de stod och drack kaffe. Typiskt. Jag hoppas på bättre tur imorgon för min underbara Daniel. Saknar dig här hemma!!!!!

Nu blir det träning sen ska jag slappa i soffan. Imorgon kommer mor, far och min farbror från Malmö (han är hemma i Hälsingland och hälsar på) hit på middag, det blir kul:-)

ha det bra i värmen!

Kram
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0