Idag:-)

får vi äntligen ses:-) En vecka har vi varit ifrån varandra, usch det har varit jobbigt!!! Ikväll då får vi hålla om varandra igen:-) Han hörde av sig nyss, hans jaktkollega hade sett en björn!! Det är sån information som man kan vara utan. Jag är jätteorolig. Jag har jätteont i magen.  Det är bara att hålla tummarna.

Middagen igår blev bra! Riktigt kul att träffa farbror och mor och far:-) Jag bjöd på klyftpotatis med rotgrönsaker, lax, sås med rödlök och rom samt en god sallad och ett gott bröd. Efter maten tog vi en promenad och när vi kom tillbaka bjöd jag på kaffe och cocosboll.

Nu ska snart åka och jobba, efter jobbet åker jag upp till stugan och min älskling! Längtar:-)


ha en bra helg!

Kram
Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0