I Harmånger i helgen:-)

Är hemma hos mor och far i helgen, mysigt:-) Daniel har ju velat hela veckan angående hans medverkan på älgjakten men när det väl närmade sig så blev det som jag misstänkt:-) Han åkte till stugan i Vemhån igår.. På måndag börjar hans efterlängtade älgjakt! Känns jättejobbigt att vi inte får ses på en HEL vecka! :-( Det är tionde året han är med nu och det är klart han ska vara med och göra det han tycker är kul!!  Just nu var han hemma hos en jaktkompis och surrade, de lägger väl upp lite taktik kan jag tro:-) eller så diskuterade de väderleken:-) Vad vet jag?! Jag håller iaf tummarna för att min älskling kommer att få en toppenvecka i skogen och att han får skjuta en älg. Spännande:-)

Idag har jag dammsugit och torkat rent min bil, mammas bil och pappas bil. Jag höll på från kl 9 till 14 med paus för mammas nybakta bullar (mums!!), en god lunch och så tvättade jag och hängde tre maskiner med tvätt. Vi har precis kommit hem, vi har varit på märkebutiken här i Harmånger (jopp, det finns en märkesbutik här och de säljer allt billigt!) förra gången vi var där köpte jag ett regnställ, Craft för 500 kr som jag är jättenöjd med! Idag köpte jag en varm luvtröja med mysigt ludd inuti - den ska jag ha när jag är ute med barnen - då håller jag mig varm:-) Så köpte jag en jättefin kofta för 150 kr, fynd! Mamma köpte en present till mig, undrar vad det kan vara?! :-) Vi har även hälsat på farmor idag!! Nu blir det middag och sen ska vi ut i skogen och plocka svamp, kanske vi får en svampmacka ikväll? Det vore mums:-)

Imorgon kommer Niclas, Karin och Aina - då ska vi på markanden i Glada Hudik!

Det är fler och fler som svarar ja på inbjudan till min födelsedagsfest - det blir skoj - mycket gott att äta och mycket gott att skratta åt:-)

En sak till som jag vill berätta. Vecka 10, 2010 då ska jag, Daniel, mor och far åka till ÖSTERRIKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har alltid velat åkt dit och åkt skidor, jag längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Underbart:-)

Ha en fortsatt härlig helg!

Kram
Cecilia


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj gud va roligt att åka dit. Skulle ja oxå vilja göra. :) FUSK!!

2009-09-08 @ 11:10:42
URL: http://sarawestrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0