Födelsedagsmiddag

Ikväll har mor, far, mormor, Andreas, Trude och mitt goa söta gudbarn Gry varit här och firat mig! Det blev en jättemysig kväll med mina nära och kära:-) Till förrätt fick de prästostpaj med tillhörande tomatsås med kräftor och sockerärtor i, gott gott! Till varmrätt fick de potatisgratäng med rotgrönsaker, fläskfilé, rödvinssås, fetaost och torkadtomatsås och sallad till, mums mums:-) Till efterrätt blev det tårta:-) Allt blev gott enligt gästerna så det är ju bra betyg:-) Som tur var slutade jag kl 12 idag så jag har hunnit förbereda allt, sen har jag ju världens tur som har en sån underbar sambo som ställer upp:-) han är grym i köket! :-)

Presenter har jag fått:-) Av mitt underbara gudbarn fick jag ett jättefint halsband (tror bror+Trude var med och valde:-), av mor och far fick jag blommor, en jättefin tröja och bidrag till nya skidkläder:-) Av farmor och mormor fick jag också bidrag till ny skidjacka och byxor:-) Toppenpresenter!!! TACK SÅ MYCKET:-)
Nedan kan du se lite bilder från kvällen.

Imorgon kommer I, M och V - ska bli skoj! Nästa fredag kommer E, H och I - alla kunde ju inte imorgon så det blir två kvällar firande med vännerna:-)

ha en härlig helg!
Kram
Cecilia

Kommentarer
Postat av: vicky

Tusen tack för igår! Det var superkul!! Jättegod mat å kladdis, som jag anade ;) Å drickat.. ojojoj :P Nu ska ja snart vandra mot sörberge å hämta min lilla bil :) Kram!

2009-09-20 @ 13:50:47
URL: http://tickis.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tack själv! Du ser ju vilka fina bilder det blev:-)

Kram!

2009-09-20 @ 19:28:53
URL: http://energicissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0