Födelsedagsmiddag nr 2 och 3

är nu avklarade. Födelsedagsmiddag nr 1 var ju i fredags med mor, far, mormor, bror, Trude och Gry. Det var jättemysigt och roligt att de kom:-)  Födelsedagsmiddag nr 2 var igår kväll med V och M. De är föredetta kollegor till mig. Det blev en väldigt lyckad kväll - V hade inte tänkt dricka men hon kunde inte motstå mina drinkar:-) Bilder ser du nedan. Jag fick jättefina ljusstakar av dem - de lyser så fint här hemma! Jag fick även en jättefin blomma av Maries dotter - gounge:-)  Födelsedagsmiddag nr 3 var nu ikväll, Daniels mor och far var här. Trevligt trevligt! Av dem fick jag ett jättefint halsband, presentkort på InterSport och olika tesorter. Födelsedagsmiddag nr 4 blir på fredag, då kommer I, E och H.

Sommar idag igen. Vi var ut på långpromenad - hur härligt som helst! Sen blev det solning på balkongen, varmt varmt! Kommer jag aldrig få ha mina kofter???

Nu blir det mys i soffan - söndagsmys:-)

ha en bra söndagkväll

Kram
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0