3 nätter kvar...

sedan sover jag med min underbara sambo igen:-) På fredag efter jobbet åker jag till honom i stugan. Det ska bli jättemysigt, vi ska äta god mat, bada badtunna, bara ta det lugnt och mysa!! :-) Jakten går bra, han har gått med hund nu i två dagar och det är såklart spännande. Vädret är som här på topp, undrar hur länge denna sommarvärme håller i sig?

I söndags var vi på marknaden och det var lika mysigt som vanligt. Även om det är samma stånd som alltid är det ändå lika kul att gå och titta, man träffar mycket folk man inte sett på länge och så småhandlar man lite här och där. Jag köpte 12 strumpor för 100 kr, ett par ullstrumpor åt mig och ett par åt Daniel (kanon att ha i pjäxorna till vintern) jag köpte cocosbollar, lite kola och en fotoram. Sedan spelade vi på chokladhjulet men det blev ingen vinst, det kanske man ska vara glad över annars hade man väl käka choklad tills både mage och tänder inte mått gått:-)

Igår var jag till staden Sundsvall, evigheter sedan jag var där senast, och fikade med min underbara vän IdaMaria som för övrigt har ett av de vackraste namnen:-) Det var mysigt värre att träffa henne, lika skoj som alltid:-)  Kram på dig gumman!

Annars är det äta, jobba, sova och träning som gäller!

Ha en bra tisdagskväll och missa inte Idol kl 20.00.

Kram
Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0