Torsdag

Vi har precis kommit hem från en timmes promenad i mörkret, så skönt att röra på sig:-) speciellt tillsammans med sin andra hälft:-) Vi har gått runt och tittat på hus:-) Vi har ju bara hus, hus och hus i huvudet just nu:-) Ska visa lägenheten ikväll så vi hoppas bli av med den ikväll:-)

Igår tränade jag efter jobbet, sen var jag på Birsta och hanlade presenter till storebror, Gry, min faster och Jonna. Sen var jag tillbaka på jobbet för möte mellan 16 och 17.30. Hem och där stod middagen på bordet, man har ju världens bästa karl:-) Vi åt och sen for vi till M och T och hälsade på, där fick vi mysa med Jonna - endast 6 dagar gammal:-) Ursöt!!

Imorgon blir det träning, tacopaj, promenad och sedan myskväll:-) Älskar fredagkvällar - då är det dags för fredagsmys:-) På lördag åker vi för att fira faster och vi kommer att sova över i Harmånger för på söndag ska vi fira storebror och Gry:-) Blir mycket kalas i helgen och det gillar ju jag, älskar tårta:-)

Ha en skön helg och en fortsatt härlig torsdag!

Kram
Cecilia

P.S Daniel - jag älskar dig nu och för alltid:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0