Tisdag

Helgen har varit lugn och skön. I fredags firade vi ju husköpet:-) Vi firade med ost och kex med rött vin till, mums! Det blev en väldigt mysig kväll där vi pratade och fantiserade om huset:-)

På lördagen var vi ut i skogen och plockade svamp. Härligt höstväder ute, regnade lite lätt och det var riktigt härligt att vara ute, Molly var också med, hon sprang runt och hon tyckte också det var skönt att vara ute i skogen. Vi for hem med Molly och stannade där hemma på både fika och middag. Vi satt och speade kort med Daniels mormor. På kvällen kröp vi upp i soffan och myste framför TVn.

Söndagen inledes med en liten sovmorgon, skönt! Sen blev det städning och så hade vi bestämt oss för att åka och kolla på tapeter till sovrummet i vårat hus:-) Men när vi skulle åka kände sig D dålig och han hade ju fått feber! Han la sig i soffan och somnade. Jag var till Birsta en sväng och kollade runt efter en ny skidjacka, har ju köpt nya skidor så måste ju ha ny jacka också:-) Hittade ingen men det skulle komma in fler snart så man får hålla utskick. Sen åkte jag och storhandlade mat inför veckan. Resten av dagen tillbringade jag med en bra bok och TV och Daniel. Skön helg:-)

Igår tränade jag efter jobbet. Kusin Jörgen kom förbi och åt middag med oss, kul att ses!! Vi bestämde att han ska komma och hälsa på nåt framöver så vi kan gå på hockeyn tillsammans. Jag har ju inte varit och kollat än fast vi bor så nära Eon, men det blir väll:-)

Ska iväg och jobba snart, sen blir det promis med Daniel.

Vi bara längtar tills vi ska flytta!!!!! Älskar dig Daniel:-)

ha en bra tisdag!

Kram
Cecilia

Kommentarer
Postat av: jana

Ta gärna med den större kusinen då oxå, han har visserligen varit dit en gång men hänger nog gärna med!Jag kan roa mej på egen hand på Birsta jag!

Kram Jana

2009-10-27 @ 11:54:40
URL: http://janas.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Mycket bra idé! Det är klart han ska följa med också! Får jag se vad jag väljer.. hockey eller Birsta?!! :-) Vi får höras om vilken dag som passar och vilken match de vill se.

Kram Cecilia och hälsa med dig!

2009-10-28 @ 10:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0