Vaccinerat mig:-)

Yes, nu är jag vaccinerad. Det blev över doser igår på skolan efter att alla elever fått sin spruta. Skolskjöterskan sa det att ska vi träffa små barn, gamla och de som är i riskzonen nu till jul så fanns det inget att tveka på. Och jag ska ju träffa massa folk på jul så nu är jag iaf INTE någon smittspridare o det sköns så skönt!! Jag har inte tid att ligga i någon influensa! Vi ska ju flytta snart oxå, å så är det snart jul:-) Det snöar ute nu och det är så mysigt!

Daniel är med en kompis och jagar i helgen. Han åkte igår vid kl 20.00 igår och jag saknar honom så mycket!! Min älskade man:-) Ida kom igår och kollade på Idol med mig, så kul att ses! Vi åt cheesecake och kladdkaka, mums:-) Vi hade även middagsgäster här igår, Karin, Niclas och Aina kom förbi och det var riktigt kul att träffa dem oxå!! Tack för att ni kom - vi syns i Hassela snart! Snart drar skidsäsongen igång och som vi längtat! Vi kanske ska åka redan till helgen - vi ska upp till stugan i Vemhån och de har ju öppnat några backar på Vemdalsskalet.

Nu ska jag packa ihop lite kläder och ta bilen till mor och far i Harmånger. Daniel kommer inte hem förrän imorgon så jag passar på att åka hem till mina älskade föräldrar:-)

ha en härlig lördag!

Kram
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0