Sjuk..

Har varit hemma från jobbet igår och idag, Förkyld!!!  Nu känner jag mig mycket bättre så imorgon ska jag jobba igen!

I helgen ska vi till Birsta och kolla på tapeter, köpa en byrå på Ikea till vårat hus, köpa farsdagspresent och köpa julklappar! Bäst att börja i tid med julkapparna!

På söndag åker jag hem och firar far på farsdag och så tänkte jag passa på att fira mormor som fyller år.

Vi tänker fortfarande bara på HUSET och vill flytta NU!!!
Ja ja den som väntar på något gott... Just nu väntar jag på min underbara sambo som är på väg hem från jobbet. Klytpotatis står i ugnen och kotletter ska stekas!

ha en bra torsdagskväll!

Kram
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0