Sverige har nog..

stått stilla i helgen. Vilken värme. De allra flesta av oss har nog varit på en badstrand och så även vi.  I två härliga dagar har vi badat och solat:-) Tänk att havet är så varmt så tidigt på sommaren, underbart! Jag har lagt in en del bilder nedan från helgen. På lördag kväll var vi hem till Bergeforsen där Daniels föräldrar bor. Efter maten spelade vi crocket med Daniels pappa och deras granne. Det var ett tag sedan man spelade det. Var riktigt kul!

Nu är klockan snart 20.30 och jag har fått nog av solen idag. Nu blir det soffan med en bra bok. just nu läser jag Är det någon där med Marian Keyes - har ni inte läst den - gör det!!!! Förr läste jag aldrig böcker, tyckte inte att jag hade tid och att det till och med var slöseri med tid. Ack så fel jag hade, det är jättehärligt att kurra ner sig i soffan med en bok! Nu på sommaren är det perfekt att läsa på stranden. Daniel har just nu den inställningen som jag hade till böcker förrut men han har faktiskt börjat läsa en bok. han har läst 4 sidor på 2 dagar.. Rätt bra början:-)

Tack Daniel, Mor, far, Britt-Marie och Runo för en härlig fredagkväll ute på havet!

Ha en fortsatt härlig söndagkväll!

Kram Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0