Nu har jag äntligen...

beställt en Sex and the City box!!! Jag har velat haft en sådan i evigheter men har varit för snål. Eller ekonomisk. Jag frågade min älskade sambo vad han tyckte, skulle jag köpa en eller inte??? Han tyckte att jag skulle unna mig en:-) Jag shoppar ju inte så mycket så jag har ju faktiskt råd. Det känns super! Tack älskling för ett bra beslut:-) Jag får boxen på torsdag, men då åker vi ju till Stockholm så jag får vänta till måndag innan det blir nåt Sex and the City... Det är verkligen den bästa serie som har gått tycker jag!

Idag har jag varit på stranden med  I, alltid lika kul att träffa henne!! Vi låg där och pratade om livet, mycket trevligt:-) Efter ett tag kom L, det var länge sen jag träffade henne så det var kul! Vid 16.00 åkte jag till mormor. Vi ska ha aktion där vecka 29 så jag och pappa var där och packade saker som ska aktioneras ut. Var hemma vid 20.00. Nu ska vi packa inför Stockholmsresan!!


Sköt om er där ute i sommarvärmen!

Kram Cecilia

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha detdär inlägget med Peak tröjan var roligt ;) Men vet du vad jag köpte i Bulgarien?? En Peak tröja!! =D

2009-07-09 @ 17:43:12
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0