Jippiiii!!!

Nu är det klart. Idag har jag skrivit på anställningsavtal. Jag har med andra ord fått jobb till hösten!!! Tjoho, vad lycklig jag är! Tjänsten är på en liten mysig skola här i Timrå kommun, på 100%, och jag börjar vecka 33. Jag har ju varit ledig 2 veckor precis idag och nu väntar alltså 6 härliga veckor till att vara hemmafru på innan det är dags att börja jobba. Nu kan man verkligen njuta av ledigheten då man vet att man har en tjänst till hösten som väntar på en:-) Tjänsten innebär att jag kommer att ha idrott (mitt favoritämne) i klasserna 1 till 3, jag kommer att vara i förskoleklass och även på fritids. Det passar mitt utmärkt:-)

Ja, vad har jag gjort mer idag då än skrivit anställningsavtal. Jo, jag har varit på Birsta. Kanske inte ett hett alternativ för många en sådan här varm dag men eftersom jag och min underbara sambo ska ligga på stranden hela helgen plus att jag solade och badade igår så behöver min hud vila från solen idag. Där köpte jag ett par badshorts åt Daniel som jag lovat, det blev även 2 skjortor och en tröja till honom. Hoppas han gillar dem! Jag köpte fyra presenter till Gry, hon fyller 1 månad på söndag så då blir det kalas! Sen köpte jag även ett par skor för att fira att jag fått jobb!! Jag firade även att jag fått 600 kr mer i lön, kanon! Jag behövde ju verkligen ett par till skor.... (Jag tror inte många skulle hålla med mig där men... nu är de köpta iaf!) Ni kan se bild nedan.

Nu ska jag slappa ett tag innan Daniel kommer hem. Då ska vi ducsha och göra oss fina för kl 18.30 far vi med M/S Medvind runt Alnön och avnjuter en bufé. Ska bli riktigt mysigt!

Ha en fortsatt trevlig sommardag!
Kram Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0