Jag älskar honom så oerhört..

Måste bara få skriva av mig om mina känslor för min sambo. Han är den charmigaste, snyggaste, snällaste och roligaste människa jag någonsin träffat. Det bästa av allt är att han är min. Vi passar så bra ihop. Vi är nog skapta för varandra. Allt jag gör vill jag göra med honom. Han får mitt hjärta att slå extra slag när han ler mot mig. Han får mig att må bra. Han får mig att sväva på rosa moln. Han gör mig varm inombords. Han är mannen i mitt liv. Han får mig att känna mig som världens lyckligaste männsika!

Jag älskar dig Daniel, du är mitt allt och hela mitt hjärta slår för dig.

Du och jag för alltid.
Puss från din Cecilia

P.S Jag hoppas att alla där ute får uppleva kärleken så som vi. Det är underbart:-)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Gud va fint skrivet :) Sådär vill jag också kunna skriva om nån !!! =) Men du, vilka snygga skor! Dom har jag kollat på ett ex antal gånger ;) Kram!

2009-06-26 @ 14:38:27
URL: http://tickis.blogg.se/
Postat av: Anna Andersson

Hej!

Det är så roligt att du också har träffat ditt livs kärlek och ni ser verkligen lyckliga ut tillsammans! Hoppas att ni får en underbar sommar! Kram /Anna

2009-06-27 @ 17:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0