Idag har jag...

sysslat med hemmafru-göra. Sånt som ska göras även om solen lyser stark ute. Jag har med andra ord inte varit och solat o badat idag och det har faktiskt varit skönt att få ha vilat från solen idag:-) I morse tog jag min dagliga promenad på 1 timme, skönt men mycket svettigt! Åt frukost på balkongen och sen for jag en sväng till Birsta, byte en skjorta till Daniel och så sprang jag in på H&M en sväng - hittade en vit blus för 50 kr - vilket kap:-) Den ska jag nog ha på onsdag, då är det dags för Gatufesten i Sundsvall. Ska dit med brudarna, det ska bli jättekul:-) Efter att jag fyndat på H&M åkte jag på ICA Maxi och handlade mat. Där hittade jag boken Änglar av Marian Keyes för 39 kr - ännu ett fynd:-)

Kom hem vid kl 12 och då var det bara att gå till tvättstugan och tvätta. Väl uppe från tvättstugan städade jag så nu är det rent och fint här hemma. Jag hann även med att sitta på balkongen i solen en sväng, läste ut boken Är det någon där?. Oj oj vad bra den är:-)

När Daniel kom hem gjorde jag middag och vi åt ute på balkongen. Sen tog vi en promenad på 1 timme, skönt!
Har precis kommit in från balkongen, har börjat läsa min nya bok.

Fick veta att V ska åka till Bulgarien imorgon.... Härligt för dig gumman! Jag vill gärna träffa dig när du kommer hem men du läre va brun som en bränd pepparkaka:-) Gör mig en tjänst och smörj in dig med minst 50:-)

På torsdag åker jag och Daniel till Stockholm för en minisemester, ska bli jättemysigt!!

Ha en fortsatt bra kväll!
Kram Cecilia

PSSSS Om du är ute efter en jeanskjol (M du kanske??) finns en jättesnygg på Vero Moda för 400kr. Hade jag inte haft ett femtiotal jeanskjolar i garderoben redan så hade jag köpt den direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0