Hemmafru:-)

Jag älskar att vara hemmafru:-) Bara få ta dagen som den kommer, alla borde få vara hemmafru eller hemmaman:-) Min sambo skulle verkligen förtjäna att få vara hemmaman, han jobbar hårt och är grym på sitt jobb och jag är så klart väldigt stolt över honom!! Jag hoppas självklart på att få börja arbeta igen till hösten och det ser riktigt ljust ut, jag väntar besked på 15 jobb. Jag vill ju också dra in pengar till hushållet och att vara hemmafru för länge skulle nog bara kännas jobbigt. Men nu njuter jag:-)

I morse klev jag upp som jag brukar vid 7.30 och tog min dagliga morgonpromenad. Det är härligt att vara ute och gå på morgonen, i morse hade jag bara linne och shorts och ändå rann svetten. Det blir en varm dag idag:-)

Nu är det frukostdags, linfrön, pumpafrön, musli, hallon, kiwi, valnötter, kanel och en del fil äter jag plus en rostad smörgås med messmör på, mums! Det blir självklart ett stort glas vatten till!

Sen ska jag iväg och lapa sooooollll!!! Underbart att få sola och bli brun:-)

När Daniel kommer hem ska vi ut till Deltat och mysa ner oss någonstans på en filt och äta middag. Pastasallad blir det - och den står redan i kylskåpet och väntar! Sedan blir det vattenmelon till efterrätt, det är så gott när det är varmt ute!

Ha en härlig dag!
Kram Cecilia

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du är en underbar hemmafru :)

2009-06-25 @ 12:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0