Vårt vardagsrum för tillfället...:-)



Det är rätt trångt i vårt vardagsrum nu men vi har iaf en gång ut till balkongen:-)
Där ute satt vi och åt middag nu ikväll, vilket väder det har varit idag! Jag, mor,
far och mormor har jobbat inför auktionen imorgon hela dagen. Vi slet hårt idag
och det ska bli skönt att det är över imorgon kväll. På ett sätt känns det också
mycket ledsamt att behöva sälja mycket av det som mormor och morfar har ägt
men man kan inte spara allt.. tyvärr... Jag och Daniel ska ropa in en del imorgon
så man får spara det som minne:-)

Jag hämtade Daníel på jobbet kl 16.00 så for vi och köpte färg till taket i köket.
Vi var ju med det gamla köket på soptippen igår så nu är det bara att börja dona
med det nya! Jag spacklade taket och väggarna och Daniel målade, det gick
jättebra och det är så roligt att renovera med min kära sambo:-) Nu tar vi en paus
imorgon för då är det dags för auktionen, kl 7.30 far vi till Gnarp imorgon. På
söndag fortsätter renoveringen av köket här hemma.  På måndag kommer mor
och far upp för att hjälpa till med köket. De tar med husvagnen och har den hos
Daniels föräldrar i Bergeforsen. Det ska bli jättekul att de kommer!!! Även Daniels
far ska hjälp oss och  vi är mycket tacksamma för deras hjälp:-)

Jag skrev ju att på tisdag händer något roligt och jag förstår om ni är nyfikna:-)
Nu blir det inte på tisdag utan på onsdag istället. Så nu längtar jag och Daniel
tills på onsdag!!!!!! :-) :-) :-)

Ha en toppenhelg!

Kram
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0