Stockholmsresan...

blev väldigt lyckad! Vi hade tre riktigt härliga dagar som innehöll både sol, moln och en del skurar samt åska. Vi kom fram till lägenheten vid 22.00 på torsdagkväll. Vi bodde i en lägenhet som Daniel lånat genom sitt jobb, billigt och bra! Vi kunde verkligen unna oss på resan, vi åt god mat, både lunch & middag ute, drack gott och var på en hel del aktiviteter. Under fredagen besökte vi Vasa museet och Gamla stan. Vi gick och vi gick, det är så mysigt att bara gå hand i hand och glo på allt:-) På lördagen var vi på Skansen, där fanns det mycket att titta på och vi gick runt där i över 3 timmar. Sedan var vi till Tekniska museet och såg på en rymdfilm där stolarna skakade och man trodde att man var mitt inne i filmen, coolt! På söndagen blev det en tur i centrum innan vi tog bussen hem vid 15.00. Ni kan se bilder från våran härliga resan nedan.

Idag jobbar Daniel, han har nu 3 veckor kvar till semestern, jag längtar och han längtar:-)
Jag har sysslat med hemmafru-göra idag. Har precis varit och hämtat upp en del tvätt, har tvättat sedan 7 imorse. Jag gick min dagliga morgonpromenad när jag slängt in första maskinen och det var riktigt skönt! Skönt att man inte blev blöt av svett! Jag vet inte vad ni tycker, men jag kan tycka att det är skönt att värmen har gett med sig - nu orkar man göra mer! Sedan har jag också städat här hemma så nu luktar det nystädat:-) Har skrivit handlingslista så jag ska snart bege mig till affären för att handla mat. Men först ska jag ta reda på tvätten! Kanske det finns tid för att se ett avsnitt av Sex ande The City??? Hoppas! Jag var och hämtade boxen 19.59 igår efter att vi kom hem, jag hann precis:-)

Njut av dagen!

Kram
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0