Sommarstugan:-)

Idag åker vi till sommarstugan, som jag har längtat:-) Där ska vi sola o bada, fiska, äta gott, få massa främmande från kompisar o släkt, sitta på bryggan o kolla ut över havet, vi ska umgås med våra stuggrannar o spela kort med dem men framför allt sa vi ta dagen som den kommer och njuta av lugnet nere vid havet:-) Det blir mycket mys med Daniel också så klart - jag älskar dig Daniel! :-) :-)

Vi har fixat med köket både torsdag o fredag kväll, det börjar bli klart! Igår var vi på Birsta och handlade det sista, vi handlade också kläder till GRY, mitt älskade gudbarn samt dopresent till henne. Det blir dop 9 augusti.


Vi kommer hem om 2 veckor, vi hörs då - nu ska jag och Daniel ha semester!!!!!

Sköt om er och njut av solen som kommer på tisdag:-)

Kram
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0