Skura mattor...

har jag gjort idag hos mormor. Vi höll på hela dagen och det känns i högerarmen... Det är kul att man hinner vara hos mormor och hjälpa till inför aktionen. Far har också varit där och fixat och donat. Du kan se bilder från dagen här nere.


Jag och Daniel pratar bara kök just nu:-) Vecka 30 ska vi göra om i köket, vilket ska bli jättekul!! Igår kväll var vi och kollade på golv, kakel och bänkskiva, diskho m.m. Det är mycket med kök! Vi har fått ett kök av en kompis till Daniel så vi behöver inte köpa själva köket. Kankse inte ett kök man skulle ha köpt själv om man fick välja men det är helt ok och det är standardmått på det. Med nytt golv, bänkskiva och kakel blir det nog supersnyggt:-)

Nu ska jag mysa med min sambo!

Ha en härlig kväll!

Kram
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0