Måndag igen...

Mmmm vad veckorna går undan... Idag klev jag upp som vanligt vid 7.30. Jag har under morgonen och förmiddagen tagit morgonpromenad, sortera tvätt, åkt och handlat mat, städat badrummet, dammsugit, plockat ut ur köket och kört igång två maskiner.

Nu är bikinin på, för ute är himlen blå,
nu ska jag vara cool och lapa sol:-)

Nedan kan du se bilder från helgen. På lördagen rev vi ut en del av köket och det gick kanon. Det satt inte så hårt som Daniel trodde att det skulle göra. Jag har ju plockat ut ur köket idag också och det är kaos i vardagsrummet... men men det går ju jättebra, vi ska ju inte bo här länge till, i slutet av veckan flyttar vi hem till Bergeforsen.

Under söndagen var vi hemma oss mormor och jobbade inför aktionen på lördag. Far och Daniel bar möbler - hur mycket som helst! Jag, mor och mormor skurade mattor. Jag tog inget kort på när vi arbetar men ni kan se när vi tar paus för fika och lek:-)

Nä, nu ska jag till solen och så måste jag ju passa tvätten!

Ha en bra dag i solen!

Kram
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0