Full fart här hemma!

Nu håller jag och Daniels pappa på att lägga in golvet i köket, det blir jättesnyggt! Krånglar en del bara... :-(  Mor och far är på väg upp med husvagnen för att hjälpa oss med köket. Daniel jobbar.. sista veckan nu innan semestern:-) Då får vi vara tillsammans hela dagarna:-) Mysigt värre ska det bli:-)

Auktionen i lördags gick över förväntan! Jättemycket folk och vi blev av med nästan allt, två kartonger kvar bara, super! Jag och Daniel sålde otoligt mycket korv med bröd och kaffe med fikabröd samt läsk! Vi hade kö hela dagen, nån sa att det var värre än på Ikea! Min storebror fick också hjälpa till, han var på affären två gånger för att handla mer dricka! Vi hade en jätterolig dag! Det kändes lite jobbigt att mormor och morfars saker såldes iväg, men man kan ju inte ha kvar allt... Vi har så klart sparat en hel del som var deras. Vi var hemma vid 21.00 och då slocknade vi gott:-)

Igår var vi på Birsta för att handla grejor till köket, sedan började vi lägga golv. Bor i Bergeforsen nu.

Ha en härlig dag i regnet! Perfekt inne-jobba-väder!

Kram
Cecilia

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ni är så duktiga där hemma! Hoppas att det löser sig med golvet. Jag fixar lite mer köksgrejor idag som ni kan sätta upp imorgon :)

Puss puss

2009-07-20 @ 13:38:38
URL: http://hollkoll.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0