För en vecka sedan...

rev vi ut det gamla köket. Idag står det nya köket klart:-) En del kvar att göra men nästan allt är klart. Idag har jag målat hela dagen lång, kul! Jag har även hunnit bära in massa saker till köket. Jag har dock inte börjat plocka in något i skåpen, det vill vi göra tillsammans! Kanske ikväll:-) Imorgon jobbar Daniel sista dagen innan semestern:-) Jippy! Som jag längtat, nu kan vi vara tillsammans hela dagarna:-) Imorgon kväll eller på lördag åker vi till sommarstugan vid havet, den ligger ca 10 meter från havet:-) Sommarstugan är min absoluta favortitplats på sommaren!!


Ikväll ska vi iväg igen kl 17.15... Det vart inte så lyckat som vi hoppas på igår men vi ger inte upp! Vi är lika glada idag:-) :-)

Jag har fått världens förkylning..... igår somnade jag kl 20.00 och sov till 08.30 i morse.. men jag känner mig bättre idag.. Jag hade tänkt hinna träffa V och M innan vi far till stugan... men med min förkylning och allt det som finns att göra här hemma i köket så blir det nog tyvärr inte av:-( Synd, det var längesen vi sågs! Vi får ses nåt framöver tycker jag!!


Ha en fortsatt härlig dag!

Kram
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0