Årets Gatufest...

var så himla kul!!! Attans, vad kul vi hade, jag och I och E. Vädret var på topp (kanske lite väl varmt men man ska ju inte klaga på värmen, eller??), vi fick ett kanonbord längst fram där Marmeladorkestern spelade ( jag och I diggar dem väldigt mycket, de brukade spela på Gotland när vi hade den traditionen att åka dit på sommaren) och humöret var på topp!! Det var grymt mycket folk ute, jag tror var enda kotte hade letat sig ut i den härliga sommarkvällen:-) Jag var chafför men det gjorde ingenting, I och E drack kalla cider och jag drack kallt vatten! (Ovanligt att jag dricker vatten? Nop:-)) Oj, så vi röjde till Marmeladorkestern, upp och dansa gärnet:-) Vi möte upp Daniel och hans arbetskompisar, mycket trevligt! Jag och Daniel begav oss hem tidigare än I och E (Daniel skulle ju upp och jobba). Jag hoppas ni fortsatte att ha så kul som vi hade tjejer och att ni röjde hela natten lång:-) Skitkul kväll och jag längtar redan till nästa års Gatufest!

Idag far jag och Daniel till Stockholm på en minisemester, vi ska bara mysa och ha det bra:-) Jag återkommer på måndag med bilder från Stockholm. Jag älskar dig Daniel.

Ha nu en härlig helg!!!

Kram Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0