10:e juli...

nu är det en månad kvar till 10:e augusti... Då börjar jag på mitt nya jobb!!!! Längtar:-) Det är verkligen jättehärligt att vara ledig, och jag har inga problem med att fylla dagarna med aktiviteter, men det ska bli skönt att börja jobba igen. Det känns kanon att veta att man har ett jobb att gå till när hösten kommer. Jag har varit ledig 4 veckor nu och nu väntar 4 veckor till:-) Veckorna rusar iväg och nu är det bara 2 veckor kvar innan Daniel också får ledigt:-)

Idag har jag varit in en sväng på Handelsbanken och hejat på mina gamla kollegor, kul att träffa dem!  Jag och Helena tog en lunch på stan - riktigt kul att träffa henne!! Sedan har jag gjort en del ärenden på Birsta.... Alla var där... Alla parkeringsplatser var fulla men tur som man har ibland lyckades jag få en precis vid ingången. Var inte där länge utan skyndade mig från folket. Nu har jag varit hemma en stund och plockat ur köket. Ni kan se bilder nedan på vårt nuvarande kök. VI var och köpte golv och diskho på Ikea igår!!! Det ska bli så kul att renovera:-)

När Daniel kommer hem ska vi göra tacos, mums! Ikväll ska vi iväg på bio, det ska bli mysigt:-) Mycket passande väder att gå på bio i, jag tycker att det är mysigt när det regnar! Imorgon ska vi fixa med köket och på söndag ska vi till mormor och hjälpa till inför aktionen.

Ha en härlig helg!

Kram
Cecilia

Kommentarer
Postat av: Ivana

Kan du hjälpa mig välja film ? :)

Jag ska nämligen på bio ikväll

2009-07-10 @ 15:00:53
URL: http://ivanaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0