Sally + Sven-E = SANT

Japp, det är sant. Det är romans mellan Sally och Sven-E, det upptäckte vi igår när vi var på maskeradfest! De fastnade för varandra på en gång och var vid varandras sidor hela kvällen! Mycket mysigt par tycker jag - de passar kanonbra tillsammans:-) Se bild på dem nedan. Vi var och firade Bettan, 30 år, rolig och trevlig fest!

Festen var i Harmånger så vi har bott hemma hos mor och far i helgen, lika mysigt som vanligt. Idag var vi på Outletaffärer i Harmånger - och vilka fynd vi gjorde! Jag köpte täckbyxor som jag ska ha på jobbet, en görsnygg o skön tröja från Reebook för 100 kr och så köpte jag en ursöt jeansklänning som jag ska ha på julafton för 125 kr!! :-) Daniel köpte görsnygga jeans för 300 kr, en superfin tröja för 140 kr, täckbyxor och mössa. Det är billigt på den där affären annars också men idag var det även 50% - bara märkeskläder. Mycket bra affär:-)

I veckan är det flytt, flytt och flytt som gäller - nu är det nära:-)

ha en skön söndagkväll - nu ska jag mysa med sambon min i soffan!

Kram
Cecilia

Kommentarer
Postat av: Vicky

Människa!! Hur är allt??? Provade ringa dej idag, men inget svar, ville bara kolla läget å komma med en å annan nyhet :)Hade! Kram

2010-01-20 @ 23:48:16
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0