December:-)

mörker och kyla med korta frostiga nätter tralla tralla:-) så var det äntligen december! Mysig månad:-) På jobbet förbereder vi lucia, pysseldag och julshow! det händer så mycket mysigt i december:-) Jag längtar till julen! Jag och Daniel är typ helt klara med julklappparna och jag håller på med att skriva julkort:-) Attans - vad vi ligger i men jag tror det har att göra med flytten. Apprå på den så har vi fått tillgång till ett rum i Huset:-) och dit har vi flyttat en hel del saker. Vi ska troligen flytta ännu mer imorgon. Det känns jätteskönt och kunna köra lite då och då - blir det inte så mycket på en gång. Här hemma ser det ut som... mmm... det står kartonger lite här och var och väggarna är kala och det finns inga prydnadssaker framme... Men det är det värt så klart:-)

Daniel är just nu på Birsta och köper julklapp till mig!!! Spännande:-) Imorgon ska vi som sagt flytta efter jobbet. På fredag ska Daniel på julfest med jobbet och jag ska krypa upp i soffan med varm glögg och se Idol. Nu är det spännande och se vad som händer - vilken åker ut?? Jag hejar på Tove, tycker hon är bäst.

På lördag åker vi hem till mor och far i Harmånger:-) Vi ska baka pepparkakor - längtar! Det ska bli superduper mysigt:-) Mmmm vad det kommer att lukta gott:-) Sen ska vi till storebror och Trude - får man träffa gudbarnet - det ska också bli supermysigt!!

Mys, mys och mys! Bara massa mys, Underbara mysmånad:-)

Snart kommer nog Daniel hem - då ska vi mysa! (hahhahhaha)

ha en mysig kväll!

Kram
Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0