Lyskväll:-)

I fredags åkte jag och Daniel till sommarstugan. Mor och far var i Dalhalla och lyssnade på Rapsidy in Rock. Vi kom ner ganska sent så vi tände levande ljus,  fikade och gick och la oss tidigt. Mysigt att sova i stugan:-)

Mor och far kom ner på lördag. Vi satt och pratade och gjorde lunch. Soligt väder men det blåste kallt från havet. Vi spelade kort, öste båtarna och började duka inför kvällens middag. Min faster Lisa och Kenneth kom, min kusin Jörgen och hans dotter Maja kom. Vi åt trerätters, jättegott!! Sen var det dags att tända alla marschaller!! Det tog tid, vi tände tillsammas över 200 stycken. Det var jättefint!!! Se bilder nedan.

Idag har vi varit till storebror, Trude och Gry. Vi firade hennes 3 månadersdag. Hon har blivit sååå stor och hon är såååååååååååååååå sööööööööööööt:-) Jag har tänkt fråga Grys mamma och pappa om jag får lägga ut någon bild på henne här så att ni får se att hon är världens sötaste:-) Vi åt hos mor och far innan vi åkte hem. Nu ska jag och Daniel mysa i soffan ett tag innan det blir sängen. Imorgon är det jobb igen, jag kör igång med idrotten imorgon, friidrott ska det bli. Blir kul!!

Ha en skön söndagkväll

Kram
Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0