Japp, nu är de köpta:-)

Jag har köpt slalomskidor. och pjäxor med sulor som passar mina fötter. och så har jag köpt ny bindning. Tjoho!!! Vad jag är glad:-) Jag har funderat på att köpa slalomskidor ett tag nu och nu är det gjort:-) Jag har åkt snowboard i de senaste 13 åren så jag har inte åkt slalom på de här nya bättre skidorna! Nu längtar jag till snön!!!! Att köpa slalomskidor i augusti kanske inte är något man vanligen gör men jag var in och pratade med en bekant på sportaffären, för jag tänkte att jag kunde få ett bra pris. och det fick jag:-) Jag sa att jag ville ha ett par BRA skidor (vi åker i stort sett varje helg under vintersäsongen) men skidorna behöver inte vara årets modell. De hade ett par kvar från förra året som jag fick köpa!!  Jag fick skidor, pjäxor, sulor som passar mina fötter och bindning för 4 800 kr. Mycket bra pris:-) Vi åker ju så mycket så de är verkligen värda de pengarna! Hade jag inte fått rabatt hade det hela gått på 7 500 kr. Jag fick alltså det föör 2 700 kr billigare! Glad:-)

Nu ska jag ducsha, sen ska vi hänga tvätt och sen ska vi iväg och se på film, Män som hatar kvinnor.

Ha en bra kväll!

Kram
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0