Idag kommer äntligen...

min älskling hem!!! Som vi har längtat efter varandra, det ska bli grymt att få träffas igen:-) Daniel har varit borta sen i måndags så det har varit många nätter utan sömn - kan inte sova utan honom! Å vad jag ska sova gott inatt brevid min underbara sambo:-)

Nu har jag jobbat en vecka på mitt nya jobb, det känns bara bra:-) Det har varit lite barn och vi har mest varit på stranden med dem. Har varit härligt väder!

I tisdags var jag på Etic i Timrå och körde spinning, hur kul som helst! Nu blir det träning där för både mig och Daniel ca 3 dagar i veckan. Innan jag träffade Daniel bodde jag på gymmet minst 5 dagar i veckan men nu när man är sambo är det mycket annat man vill hinna med:-)  Känns riktigt skönt att ha kommit igång efter semester!

I torsdag slutade jag 12.30 så då åkte jag hem till mor och far i Harmånger. Jag och mamma var barnvakt åt Gry mellan kl 17-22. Vilken lycka:-) Storebror och Trude var på hundkurs med Devil. Gry var sååå snäll och lika söt som alltid:-) Jag var ute och gick med henne i barnvagnen och så badade vi henne, matade henne och la henne i sängen. Där låg hon nöjd och belåten och somnade efter ett tag. Gounge:-)

Igår, fredag, kom mor och far på besök. De fick fika på balkongen, varmt och skönt! Vi var och åt middag tillsammans innan de for hem vid 19. Det var jättekul att de kom och hälsade på:-)

Nu ska jag plantera om våra blommor och vänta på att Daniel kommer hem:-) Han kommer nog vid ca 12.000. Sedan ska vi åka och kolla på spis och fläkt till köket.


Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram
Cecilia
P.S Grattis kusin Sara på födelsedagen, hurra hurra hurra HURRA!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååååh, fick ja vara med oxå. va roligt. :) Tack så mkt igen!!

2009-08-16 @ 12:20:57
URL: http://sarawestrin.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Klart lillkusin ska grattas:-) Ser framemot att få komma och kolla in er lägenhet!

2009-08-16 @ 21:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0