Helg:-)

Så skönt med helg:-) Daniel ringde nyss från jobbet - ikväll blir det filmkväll! Passar mig perfekt - ser framemot att få krypa upp i soffan med Daniel, tända ljus och se på film:-) Jag slutade tidigt idag men jag har suttit framför datorn och jobbat, håller på att skriva ner lekar till mina idrottslektioner som jag ska ha med år 1, 2 och 3 samt rörelse med förskoleklassen. Det är jättekul men mycket jobb!!

Imorgon ska vi åka och handla mat, på kvällen ska vi nämligen bjuda på middag! Första bjudningen i det nya köket:-) Det är Daniels föräldrar som kommer och en kollega till Daniel. Köket är inte riktigt klart än men vi har (eller rättare sagt Daniel har) kopplat in vattnet och spisen. Han är så duktig:-) Sen blir det lite städning här hemma imorgon och så ska vi äntligen sätta upp lite tavlor i sovrummet.

På söndag ska vi ut i skogen och plocka blåbär, ta med fika och njuta av naturen:-)
Nu ska jag se ett avsnitt av Sex and the City innan jag ska börja med dagens middag som blir köttfärspaj.

Ha en bra helg!

Kram
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0