Brännboll idag!!

Oj oj, vädret var på topp, alla barn var på topp och vi lärare var på topp! Vilken härlig dag:-) Hela skolan hade brännbollsturnering och det blev väldigt lyckat! Jag var domare och det gick som tur var bra! Jag har varit ute hela långa dagen i solen, härligt!

Älsklingen klev upp klockan 02.45 i natt!!! Han följde astronauternas uppskjut till rymden, som vi alla vet inte blev av på grund av åska i området där de skulle lyfta. Han satt framför datorn ända fram till 5 minuter innan uppstigningen och då meddelade de att de inte skulle bli av. Snopet... men han tycker att det är så spännande så det var värt att se det iaf.  Älskar dig Daniel:-)

När jag kom hem från jobbet tränade jag en timme på motionscykeln här hemma, svettigt värre:-) Daniel sov:-) Sen lagade jag mat till honom och nu är det bara lugnt och skönt här hemma, nu blir det mys:-)

Ha det bra!

Kram
Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0